28 Kasım 2014 Cuma

saç rutinim

Merhaba kızlarr

Bugün mutfaktan çıkıp azcık saç baş olaylarına gireyim dedim.Evet kışın gelmesi ile saçlarda bi kuruma fazladan elektriklenme derken ekstra bakım ister oldu.Ben de belki sizlere fikir olur diyerek neler kullanıyorum onlardan bahsetmek istedim.

Bu ara kullandığım gliss sıvı keratin içerikli şampuandan gayet memnunum.Zaten sampuanımızı sık sık değişmemiz gerektiği söyleniyor.Saç derisi aynı şampuana alıştığında etkisi azalıyormuş bu yüzden de bende her seferinde değişirim şampuanımı.favori şampuanımı sorarsanız da bunu tek geçerim=) bc hair therapy 10 numara 5 yıldız bir şampuan.Yanında maskesi ile kullanıldığında defalarca açılmış boyanmış saçları bile adam eden cinsten.Kuaförlerden satın alıp deneyebilirsiniz.
Hunca care in argan yağlı saç kremi çok uygun fiyatlı görünce bir deneyeyim diye almıştım hala onu kullanıyorum bitmedi.Yapısı çok koyu olduğundan bol bol kullanmamıza gerek kalmıyor.Benim saçlarımı çok yumuşatmadı ama o saç kreminin verdiği ertesi gün ağırlığını vermiyor.Sanırım bu saç kreminde sevdiğim özellik bu.Diğer bir çok saç kremi benim saçlarımı ağırlaştırıyor.
Pantene doğal sentez 2 dakikada etkili onarıcı yağ terapisi maskesi gerçekten vaadettiği gibi saçlarımı onardı.Bu benim 2.ci tüpüm yine bitsin yine alırım.Her duşta kullanmıyorum haftada 1 ya da 2 kez bunu kullanıyorum zaten arkasında da öyle yazıyor.Doğal sentez in bütün ürünleri bence çok başarılı.
oriflame %100 hindistan cevizi yağı miss gibi kokan saç bakım yağım.Bunu aklıma geldikçe kullanabiliyorum,çünkü duştan önce saçlarımıza sürüp bekletmek gerekiyor ve buna her zaman fırsatım olmuyor.Bu yağı daha önce bahsettiğim saç uzatma kürünün içine ekstra ekleyip kötü koku olayına çözüm bulmuştum.Yazıyı okumak için tık

Duş sonrası kullandıklarım da bu şekide..got2b ısıdan koruyucu spreyi saçlarıma kurutmadan önce kesin kullanırım.Düzleştirici ya da maşa kullanacaksam zaten kesin kesin kullanıyorum =)Elseve mucizevi yağ da fena değil daha önce 1 şişem bitti o sarı kapaklı normal saçlar için olandı ama eşim bu sefer boyalı saçlar için olanı almış (bilmeden :) ) Bu daha sıvı kıvamda diğeri daha yağlı idi.
Elidor saç köpüğü çok nadir kullanığım bir ürün.Eğer maşa dan sonra saçlarımın daha kabarık daha yapılı durmasını istiyorsam kullanırım (normalde tercih etmediğim bir model )
Taft power saç spreyi ; şu ana kadar bulduğum en iyi saç spreyi tutuculukta çok güçlü ama o ıslak görünümü vermiyor.Çok doğal.Bu yüzden bu bitsin yine aynısını alırım.

Bu yarısı parmaklanmış kutunun içinde ise keratin saç maskesi var.Kuaf marka kuaför malzemesi satılan dükkanların birinden almıştık annemle.Kutusu çok büyük olduğu için paylaştık.Bende ki başka bir kutu yani.Ama iyi ki de öyle yapmışız aylardır kullanıyorum daha yarısındayim.Temiz ve ıslak saçımıza uygulayıp sıcak havlu ile saçlarımızı sarıp bekliyoruz.Bekleme süresine en az yarım saat diyelim.Keratin olduğu için sıcak ile daha iyi saçlarımıza geçiş yapıyormuş.Daha sonra duruluyoruz ve sonuç mükemmel ;) Bunu tüm kuaför malzemesi satan yerlerde bulabilirsiniz ya da kuaförünüz de aynen bu şekilde yapıyor bu bakımı..

Braun satin hair tarağım da yaklaşık 4 yıldır benimle.Evliliğimizin ilk zamanları montunun içine sokmuş bak sana ne aldım diye gelmişti =)Arkasında minik bir iyon püskürtme sistemi var

Tabi orda küçük birde çatlak var :(
Neyse buradan saçlarımıza iyon aktararak saçlarımızın ışıltısını tekrar kazanmasını sağlıyor.Şaç tellerimizin zarar görmeden taranmasını sağlıyor.Ve en önemlisi elektirklenmiş kabarmış saçları yatıştırıyor.Tarağın ön kısmı çıkarılıp yıkanabiliyor bu benim için artı bir özellik.


Benim saç rutinim bu şekilde umarım beğenmişsinizdir.tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder