14 Kasım 2014 Cuma

bütün kolyeler benim olsunn..

Bugün size çok sevdiğim kolyelerimden bahsedeyim.Herkesin bir tutkusu var (gerçi benim birden çok) Neyse bunlardan biri kolyeler=) ışıl ışıl kocaman taşlı cazibeli,ben burdayım diyen kolyelere bayılıyorum.
Alırken öle bayıla alıp sıkılıp bi kenara attığım da, çok beğenen birine hediye ettiğim de olur.Neyse bakalım nerelerden almışım bebiklerimi=)

Bu fotodakileri en son ki koton indiriminden almıştım (siyah olan hariç o baya eski ).Baya uyguna aldım bunları şu an bakarsanız belki bulabilirsiniz tekrar,ama söyleyim bizim burdakilerde yok,hepsini talan ettik.Siyah olan da 2 yıl falan oluyordur onu da kotondan almıştım ama çok sevmiyorum artık çünkü üzerindeki taşlar çok dandik.Parfümden sanırım çok matlaştı,şu an benim için hiç bir özelliği yok.


Bunlar da Koton dan alındı.soldaki ikisi yine baya eskilerden.Ama bunları seviyorum,saç aksesuarı olarak bile kullandım sol alttakini:) sağdakileri de geçen kış almıştım.özellikle bordolu olanı çok kullandım=)


Bunlar da kolye sevdamın ilk ganimetleri diyebiliriz.O zamanlar bu kolyeler vitrinlerde yerlerini almamışken ben bunları trendyoldan almıştım.(altın renkli olanı markafoniden ).Tabi şimdiye oranla daha fazla para ödedim şimdi çok daha uygun bunların fiyatları.

Vee bunları bahsetmeden asla geçmemeyim.Bunlar uzun çarşı ganimeti =)  sağdaki yaka ve alttaki pudra renkli olan h&m de var aynısı ben yarı fiyatına uzun çarşıdan aldım =)evet o zincirlinin de aynısı kotonda var onu da kotondan almadım tabikii=)
 Bunlarda değişik yerlerden alınma kolyelerim.Siyah beyaz olanı Konyadan görümcem aldı mesela =)
En sağdaki altın renkli olanı da Mersinden annem almıştı seneler önce..Doğal taşlı eskitme gümüş renkliyi de eşim Arsuz dan almıştı çok seviyorum o kolyemi de..en soldaki ikili de biri iskenderun biri Osmaniye den aldım.(bir zamanlar çok gezerdikk )


Bunlarda uzun kolyelerim ama en baştakini yine h&m de görüp beğenmiştim (onun rengi beyazdı ) Annem yanımyadı alma bunu ben sana yaparım dedi ve yaptı =) aynısı oldu hatta benimkinin renkleri daha kullanılılır renklerde =)

Benim sevdiğim cicilerim bunlar umarım zevkle okursunuz.bunları nasıl kombinlediğimi bazen instagrama ekliyorum oradan görebilirsiniz.
sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder