3 Kasım 2014 Pazartesi

mustimin gratis alışverişi

ben yokken eşim gratisten neler almış =)

ne güzel bir başlık oldu değil mi? bizi bilenler sonunda adamı da kendine benzetti diyeceksiniz biliyorum ama evlilik dediğimiz de zaten bu =)=)
2 haftadır sivastayım kardeşceğizime kız isteme nişan yapma gibi atraksiyonlarla cabucak geçti.Ülke gündemimizin berbatlığı gibi sebeblerden de pc başına oturmak içimden gelmedi.Bu yüzden biraz uzak kaldım hazır evime gelmişken de böyle bir post hazırlayayım diye düşündüm.(unutmuş ya da içimin soğuduğunu sanmayın her şehit de her işçi de kabuk olan yaramız iyileşmiyor tekrar kanıyor )

neyse..gelelim gündemden uzak olan konumuza..
herzamanki gibi mesaj ile bilgilendirildim 31 ekim- 2 kasım arası watsonsda da gratis de de % 50 indirim varmış.normal şartlar altında ( yani ben Antakya da olsam ) msj geldiğinde hemen gidiyorum=) avm yi kızlarla beraber açmışlığım da vardır =) ama ben yokum .ayyyyy bildiğin yokum  yaaaaaa.. daha doğrusu Sivas ta ne gratis var ne watsons....=) (burdan da yetkililer duysa da açsa bari olmuyor böle )
 İçim içimi yedi.Kafamda bir liste de hazırlamıştım.Ama yok ben pazar dönüyorum yani indirimin bittiği gün :(Yapacak birşey yok artık bi dahakine dedim kendimi teselli ettim ( çünkü böle birşeyi kafamı taktığımı anneme söylesem bir torba laf işitirim =) ) ben de bıraktım gitti.
Cuma günü öğle yemeği için palladium a gitmiş eşim.Aradı gratis de indirim var dedi. Ben de biliyorum dedim :( Dur ben senin için bir bakayım dedi tamam dedim sonra kapadık telf. sonra aradı şampuan falan aldım öyle birşeyler dedi tamam dedim ama sevindim sonuçta indirimden faydalandık mı faydalandık =)
Bugün geldim işte Antakya ya,evime..
baktım sadece şampuan değil çok sevdiğimi bildiği mascaramdan almış,en sevdiğim rujlardan almış,garnierin yeni çıkan bb kremini tavsiye eden elemanı kıramamış falan =)nası hoşuma gitti anlatamam.Bunu paylaşmalıyım dedim çünkü bu çok başka birşey.kimine göre küçük kimine göre anlamsız gelebilir ama bana göre çok ama çok özel.çevreme baktığımda çok şanslı olduğumu tekrar tekrar söylüyorum içimden ama bu sefer burdan söylüyorum ben çok şanslıyım.

Poşetin içindekileri fotoğraflamadan şunu da söyleyim bu benim için ilk değil ama şöyle bir fark var onda ben telfdaydım o şekilde yaptı alışverişi(ben yine Sivastayken ) onu instagram a eklemiştim.Burda tık




şampuanların hepsinden 2 şer tane almış onlar banyoda =) rujun rengi de tam bir gül kurusu ben çok beğendim.zaten wet'n wild megalasting rujları çok seviyorum rengin adı:rose-bud.

nişandan birkaç kare ile veda edelim.görüşmek üzere=)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder