14 Kasım 2014 Cuma

Miniğim için minik bir alışveriş..

Minik kızımı bilenler bilir.Doğuştan kokoş, kimseyi beğenmez bir cadı, süpürgesi eksikgilerden =)
Artık okullu olduk her sabah ayrı bir havadis yaşar olduk.Zaten küçüklüğünden beri kendi seçer ben istediğimi giydiremem şimdi daha da vahimleşti bu konu.Artık havalar da iyice soğumaya başladı çabuk büyüdüğümüzden,kıyafetlerimiz küçüldüğünden falan derkennnn baktık ki kazaklarımız olmuyor sweatlerimiz eskimiş.Dedim çıkıp bir kaç parça üst alalım tam çıkarken de fotomuzu eklemiştik instagrama tık.

Bu sevimli sweatshortu h&m den aldım.Ön kısmı peluş kolları pembe çok da yakıştı kızıma.Yanına da bu tacı aldık ikisi süper oldu.

 Bu tunik elbise tarzı püsküllü ( tam benlik ) üstü de h&M den aldım. büyüğü olsa kendime de alacaktım.Çok beğendim çoook=) Kalpli çantayı da h&m den aldım aldığımdan beri de diğerlerinin yüzüne bakmasa da çantayı çıkarmadı (acaba kime çekti =) )

 bunlar da lcw den aldım ikisi de indirimdeydi eteklerinin üzerine çok güzel olur diye düşündüm ama tabi ahu umursamadı bile :)


Normal şartlar altında nası olur ertesi gün hemen yeni alınan kıyafetler giyilir öle değil mi =) Yooook bizde öyle değil işte sabah uyandı gitti siyah bir kot üzerine meshur leoparlı kazağı üzerine de pembe kalpli çanta.kızım yeni aldıklarım.... dememle kaldım :) Bakalım ne zaman giyecek =) 
tekrar görüşmek dileğiyle .....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder