5 Kasım 2014 Çarşamba

aliexpress alışverişlerim

aliexpress den uygun fiyatlı neler alabilirsiniz?

Herkese merhaba..
Bugün de uygun fiyatlı kargosuz bol beklemeli alışverişlerimden bahsedeyim istiyorum.Bilenler bilir Aliexpres,ebay gibi yurtdışı sitelerden çok uygun fiyata alışverişler yapılıyor.Kimi korkuyor(kredi kartı bilgilerinden dolayı),kimi iade olmadığından şikayetçi.Biz karı koca online alışverişte sınır tanımadığımzdan yurtdışını da hallediyoruz artık.(Daha önce 3 arkadaş gojane.com dan 2 şer çift ayakkabı getirtmişliğimiz,ayakkabı fiyatından fazla kargo ödemişliğimiz de var =))
Ebay dan bol bol telf kılıfı,şarj,güneş gözlüğü,küpe aldım.Hepsinden de memnun kaldım , sadece 1 kez telf kılıfım gelmedi diğer siparişlerimin hepsi elime ulaştı.
Aliexpressi de izmirdeki bitanecik arkadaşimdan duydum =) Onun da yakışıklı mı yakışıklı bir oğlu var,çocuk kıyafetlerine bir bak dedi.Ben de baktım =)
4 dolar a elbise, 6 dolara alt üst band dan oluşan bir takım, 10 dolara ayakkabı =) ama nası güzeller=)
önce denemelik bir elbise aldım bakayım dedim geliyor mu =) 4 dolar =) ev adresini verdim eşimden bi ton laf işittim eve gelmez bundan sonra iş adresini ver dedi. Bende o elbiseden umudumu kestim gelmeyecek başka bi tane daha alayım dedim şunu aldım

20 günde geldi.Ahum da bayıldı ben de =) Daha sonra baktık sıkıntı olmuyor,bunu aldım

prensesim bu elbiseyi ne zamandır istiyordu,en dandiği 50 tl idi=)çok da ilgili bir satıcı çok memnun kaldık kalıbı biraz dar bilginiz olsun..
En son kış yaklaşıyor diye bu takımı aldım.bunu
 Kumaşı rengi dokusu o kadar hoşuma gitti ki pembesini de sipariş edeceğim kısa zamanda..bu arada ilk sipariş ettiğim elbise de geldi ama onu 5 yaş almışım hiç giydirmedim ama o da çok başarılı =)o da bu =) şapka dahil değil onu belirteyim =)
Ee kendine ne aldın derseniz bi tek çanta ve taşınabilir sarj aldım.onların da linklerini ekleyeyim ikisi de çok ilgili satıcı çünkü.çanta bu şekilde yumuşacık uzun püsküllü tam istediğim gibi =)
Bu çantayı bile havalı pakete koymuşlar.Gerçekten işlerini müşterilerini çok önemsiyorlar ya bayılıyorum.Bu fiyata böle çanta alamam diye diğer renklerini de attım sepete =) en kısa zamanda benimle olacaklar =)çantayı kullandığım zaman hemen instagrama ekleyeceğim boyutunu duruşunu tam görün diye.. şarj da burada.Hayatımızı kurtardı diyebilirim. çantamı ağırlaştırıyor biraz ama olsun =)


Son bi not=) nasıl yapılıyor bu alışverişler diye merak ediyorsanız paypal ile tek çekim yapıyorsunuz taksit yok.siz nasıl yapıyorsunuz diyorsanız sanal kart açıp bir limit belirliyoruz örn o gün yapacağımız alışveriş kadar ( 100 tl diyelim ) böylelikle içimiz daha rahat ediyor.Bu da küçük bir tavsiye olsun.

sevgiler..saygılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder