19 Kasım 2014 Çarşamba

nescafeli kek

Tekrar merhabaaa
Ne zamandır yokum buralarda.Pc yi bile açamadığım günler oluyor o derece yoğunum =)
Bugün yine herkesin bilmediği ama bilenlerin bayıldığı çok pratik çok da hafif bir pasta ile karşınızdayım.Taa Erzurumdan canım arkadaşımdan almıştım bu tarifi,sizinle de paylaşmak istedim.

malzemeler;
2 yumurta
2 fincan un
2 fincan şeker
1 fincan su
1 paket k. tozu
1 paket vanilya
2 yemek kaşığı kakao

kek pişer pişmez;
1 bardak süt
2 tatlı kaşığı nescafe
2 tatlı kaşığı şeker

üzerine kremşanti.




 şeker ile yumurtalarımızı çırptıktan sonra unu eleyerek ekliyoruz.
 1 fincan suyu da ekliyoruz.Sıvı kıvamlı bir hamur elde ediyoruz.
 küçük boy borcama döktükten sonra fırına gitmeye hazır .
 kekimiz fırındayken 1 bardak süte nescafe ve şekerlerimizi ekleyip bir güzel karıştırıyoruz.
 benim bardağım büyük diye bu kadar koydum.normal ölcüde 1 bardak süt.
 kekimiz kabardı kürdanla kontrol ettim içi de pişmiş.
 Sütlü nescafeli sosumuzu kekimiz fırından çıkınca ekliyoruz sıcak sıcak.Sünger gibi çektiğini göreceksiniz.
soğuduktan sonra üzerinin kremşantisini sürdüm.kakao serptim herzamanki gibi şekilsiz oldu ( dostumu düşmanımı tanıyamamdan olurmuş o :) neyse umarım beğenirsiniz bu kek ile başka şeyler de denemeyi planlıyorum. Burada görürsünüz.
sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder