8 Kasım 2014 Cumartesi

portakallı bitter tadında mozaik pasta..

Ennn sevdiğimm enn sevilen pasta=)

Arkadaşlarım gelmeden bazen özel isteklerde bulunur.Onların başında da bu tarifim gelir.Küçükken de severdim ama içinde çiğ yumurta olduğunu bildiğimden zamanla soğumuştum.Daha sonra elime bu tarif geçtiğinde ve denediğimde tekrar aşık oldum:)Fazla uzatmayayım tarife geçelim.

2 paket pötibör
yarım paket (125 gr) margarin
1 bardak süt
4 yemek kaşığı kakao
1 yemek kaşığı şeker
150 gr bitter çikolata
ceviz veya fındık
portakal kabuğu rendesi


önce bisküvilerimizi kıryoruz.Daha sonra bir kapta margarinimizi eritiyoruz.


Eriyen margarinin içine sütü ekleyip kakao ve şekeri de ilave edip çırpma teli ile karıştırarak pişiriyoruz.Kıvamlı hale geldikten sonra çikolatasını ekleyip altını kapatıyoruz,karıştırarak erimesini sağlıyoruz.

Bisküvi ile çikolatanın kavuşma anı =) içine portakalı rendeliyoruz,cevizi ekliyoruz.

                                                 




Dondurucuya gitme vakti=)

Ben nasıl servis yapıyorum ? misafirlerim geldiğinde buzluktan çıkarıp buzdolabına koyuyorum.Servis edene kadar o daha da yumuşuyor tam pasta kıvamına geliyor.Üzerine karamelli sos ile servis ediyorum.misss=)Afiyet olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder