10 Kasım 2014 Pazartesi

limonlu cup cake

Yine en sevdiğim ve en basit tariflerim ile karşınızdayım.
Pasta olsun kurabiye olsun dondurma olsun ama ille de limonlu olsun bana=) bayılıyorm =)
Bu tarifi de tv de görmüştüm =) tv den kokusunu almış da hemen denemiştim.

malzemeler;
4 yumurta
1 su bard şeker
2 su bard un
1 kabartma tozu
1 vanilya
1 limon kabuğu
1 paket margarin
3 yemek kaşığı limon suyu
bir tutam tuz

Tarifi anlatmaya geçmeden bu tarif ve diğer limonlu her tarif için ufak bir ipucu vereyim.Ben birkaç tane limonumu dondurucumda saklıyorum.Bunlar sadece pasta kek vs için.. bu tarifde de dondurulmuş limon rendeleyeceğim böylelikle sadece dış yeşili değil iç kısmındaki beyazı ve hatta kendi sulu kısmını da kullanmış oluyorum,aroması tam geçiyor.Denemenizi tavsiye ederim.

Ben tarifin yarısını yaptım.Önce margarin ile şekeri çırpıyoruz.daha sonra yumurtaları teker teker ekleyerek çırpıyoruz.

Sonra başka bir kapta unu eleyip üzerine kabartma tozunu vanilyayı limon kabuğunu ekleyip karıştırıyoruz.
Bu iki karışımı birbirine ekledikten sonra limon suyunu ekliyoruz.

Katı bir hamur elde ettik.

Sevimli kaplarımıza böldükten sonra fırına gitmeye hazır=)

Kremasız da tercih edebilirsiniz.Ama ben üzerine hazır dolgu kreması kullandım (vanilyalı).
Umarım beğenmişsinizdir.Denerseniz beğenirseniz benimle de paylaşın olur mu..
sevgilerrr......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder