9 Mayıs 2015 Cumartesi

Isı kullanmadan dalgalı saçlar

Kulağa çok hoş geliyor değil mi=)
Bu benim 2. deneyimim başka bir yöntem daha kullanıyorum daha o bilindik olduğu için bunu öne aldım ama part2 olarak onu da paylaşacağım.
Hepimiz saçlarımıza gereken özeni gösteriyoruz bakımını yapıyoruz ama iş şekil vermeye geldimi harcıyoruz kıyıyoruz o güzelim saç tellerimize.Ben genel olarak yapmıyorum aslında ne düzleştiriciye gider elim ne maşaya..tarayarak doğal modunda kurutur o hali ile kullanırım (bu sene de çok trend işime yaradı ).Ama sonuçta ihtiyaç duyunca da yapıyoruz o saçlar 200 derece ile buluşuyor kaçış yok bazen de..
Dediğim gibi geçen aylara kadar dediğim diğer yöntem olan saç bandına sarıp doğal dalgalı kullanıyordum ama saçlarım artık banda sığmıyor =) ciddi ciddi artık bu yöntemi kullanamadım dedim nasıl yapmalı hem doğal dursun hem pratik olsun hemde ısısız =) Bilenler bilir youtubeden makyaj , kendin yap vs. tarzı videolar izlemeye bayılıyorum severek takip ettiğim kişiler de var.Neyse yine ben videolara takılmış giderken koreli acayip hoş bir bayanı izlemeye başladım.Onunda şahane saçları var saç videoları eklemiş ve tam da ihtiyacım olan şey karşıma çıktı=)Hemen akşamına denedim ve yesss dedim tam benlik..Daha bohemian daha doğal daha daha ne olsun..Sizin için videoya çektim düzenlemeye çalıştım ama olmadı.Fotoğraflar ile çok çok uzun sürecekti amaç ne ama paylaşmak, zaten bu blogu da açma sebebim bu ben biliyorsam arkadaşlarım da bilsin onlara da anlatayım sinsiliğin ne luzumu var =)

Videoyu izledikten sonra uygulayın kızlar eminin sizde çok memnun kalacaksınız.Hatta diğer saç modellerine de bakın hepsi bu yazlık;)




Bende böyle duruyor ama çok dağılmış hali.Park bahçe halleri işte..hepinizi öpüyorum bir dahaki postlarda görüşmek üzere....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder