6 Nisan 2015 Pazartesi

Bu geç kalmış bir alışveriş postudur..

HERKESE MERHABA!
Bu post ne zamandır hazır aslında ama bir elim değmedi düzenleyemedim ki sizinle paylaşayım.Geçtiğimiz şubatta yaptığım adana-konya-istanbul seyahat alışverişleri ile karşınızdayım efendim=) ( çoook küçük bir kısmı) ilginizi çeker diye paylaşıyorum.Birçoğunu indirimden hatta bazılarını pazardan aldım ;)

Mesela bu üstte gördüğünüz Gül Gölgenin love my body isimli üstünü istanbul kağıthanedeki adilışık çadırından aldım.hemde 9.90 a aldım=) oyyy şimdi aklıma gelmişken de benim minik kuşum canımın içi arkadaşım götürdü beni orayaa..V yaka ama V si tam ortada değil kesimi,duruşu çok farklı ben fiyatını görünce çok şaşırdım 38 beden ve 1 tane olduğu için bu fiyat olduğunu söylediler.E dururmuyum kaptım hemen ;)(kırışıklık için özür dilerim ama unutmayayım diye döndüğümüzde hemen çekmiştim bunları.Bavuldan çıktığı hali ile yani :( )

Bu da yine adilışık çadırından =) bu sezon ürünüymüş ama çadıra getirdikleri güne denk geldim şanslıyım;)29.90 dı sanırım buda. Ben bunu yüksek belli pantalonlarım ile giyerim dedim aldım,gerçekten de çok güzel oldu.Kolları şifon,ön ve arkası daha farklı sert bir kumaş..
Bu kot gömleği bershkadan çok komik bir fiyata aldımmmm.14.90 =) Sadece xs i vardı ve zaten bana tam oldu ;)Bershka da çok uygun fiyata pantalonlar,gömlekler buldum ama deneyemedim bile öyle bir kalabalıktı tam indirim zamanıydı.Ama ben seviyorum o izdihamı o ayrı.
Veee sadece 1 adet çanta aldım demiştim(benim için büyük başarı..lütfen ..) .Onu da Zara dan aldım yine indirimin son günlerine yetişmenin mutluluğu ve tabi böylesine bembeyaz ve istediğim boyutta çanta bulmamın sevinci!69.90 dı sanırım.Zara için iyi bir fiyat.Tam yazlık,hafif..Daha ne olsun =)
Adana optimum outleti ne çok sevdiğimi bilenler bilir=)Mangodan e 5.90 a tshirtler,ne 12.90 a elbiseler almışlığım var.Bu mont da geçen sezon ürünü olduğu için 39.90a aldım.Sezon eskidikçe fiyat düşüyor ne yapalım;)İncecik tam da buraya uygun,mevsimlik diyebileceğimiz bir mont.Geldiğimden beri üstümden çıkmayanlardan =)Tabii bu da mango en sevdiğimm <3

İnsan bir jean e aşık olur mu=) Ben oldum ve aldım. Kumaşı.duruşu,beli,oturuşu hepsi tam istediğim gibi oldu.bide 36 beden küçücük falan bayılıyorum yaaaa=)

Kaz tüyü bu ince yeleği eşimin ısrarı ile aldım ama iyi ki almışım..Bu da geldiğimden beri üstümden çıkmayanlardan oldu.Hem sıcacık hem de tam baharlık.Konyadaki Mango dan 44.90 a aldım.%50 indirim ile tabi ;)
Bu elbiseler de Konya sosyete pazarı ganimetleri=)Tanesi 5 tl.. Gerçekten böle komik fiyatlara böyle güzel elbiseler aldıkca nası mutlu oluyorum.Bu pazar da neler neler var.15.tl ye cüzdan aldım mesela her gören soruyor.İnstagrama eklemiştim hatta,burada.Yine 5 e 10 a tshirtler falan birsürü aldım.Her Konya ya gittiğimle talan ederiz görümcemle =)
Ayakkabı konusuna şimdi girmeyeyim çünkü ondan ayrı bir post çıkar 5 çift aldım çünkü=)
Diğer ev dekorasyon,mutfak ya da aksesuarlar için de ayrı bir yazı isterseniz lütfen aşağıya yorum olarak bırakın seviyorum bu işleri ..
tekrar görüşmek dileği ile...
hoşcakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder