15 Mayıs 2015 Cuma

Ahumun gösterisi için el baskı tshirt

Merhabalarrr.Hayırlı Kandillerrrr..
Bu güzel kandil akşamında yarının stresini de yaşıyorum bunu burada paylaşmak istedim.Yarın kızımın gösterisi var ilk defa sahneye çıkıyor 2 gösteride de en önde oynuyor hatta=)Ben nasıl bir heyecan nasıl bir stres kendinde tık yok (maşallah diyelim) gerçi biraz rahatsız da minik kuşum inşallah yarına hiçbirşeyi kalmaz.
Kostümlerden biri ateşböceği,diğeri de boyacı tulumu..
Boyacı tulumunun içini biz anneler hazırlayacaktık çocuklar için de 10 numara aktivite oldu.
Nasıl yaptığımızı adım adım fotoğrafladım sizin için de bir aktivite önerisi olması için.Aslında her yaptığımızı çekip eklemek istiyorum belki böyle bir başlıkta açarım.bakalım..
Öncelikle böyle fındık bir kız lazım=)
 Sonra da beyaz yada başka tek renk tshirt,parmak boyaları,kalın uçlu fırça ve ıslak mendil tabii ki
 Bir de böle tombik tombik eller=)






Ve işte bitmiş hali..Giydikleri zaman zaten bol bol fotoğrafını paylaşırım..Şimdilik hoşçakalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder