16 Aralık 2014 Salı

çok sevdik be abiii

Ama ya sonraaa...
Siz şimdi burda devamında salyalı sümüklü aşk hikayesi gelecek sanıyorsunuz değil mi =)
Tabiki hayır..bu bir makyaj temizleme post u :):)
Makyaj yapmayı çok seviyoruz da temizlemesinden acı çekiyoruz (burdaki acı ile aşk acısını karıştırmayınız =)
"kirpiğime,tırnağıma,göz kapağıma bile makyaj yapan biri olsam ben de her buluşmaya geç kalırdım.Madem kadınım niye şuramı da boyamıyorum " =)Bir bey arkadaşımızın twiti bu =) ne doğru bir tespit..
E bizde madem oramızı buramızı boyadık bir de üstüne geç kaldık okey tamam bu bizlere göre hoş size göre değil..Ama işin bi de diğer yönü var,bize göre hoş olmayan (şair burda da biraz abarttı )
Makyaj nasıl temizlenir..
Başlık bu olsaydı eminim kimse bunu okumayacaktı çünkü şundan da eminim ki makyaj nasıl temizlenir ile ilgili 786793472075 tane post var.Hiç mi bişey yapamadın al eline bebenin ıslak mendilini sil bitti gitti =)
Ama yookkk illa anlatacağım fotolar çekeceğim neyi ne ile temizlediğimi anlatacağım.
Evet hanımlar makaradan ciddiyete geliyorum ve ciddi ciddi anlatıyorum.Makyajımı bu şekilde çıkarıyorum.Ne kadar üşensem de hatta üşüsem de bunları yapmadan yatmıyorum...

Herkesin bildiği yaptığı şeyler ama bir de ben yazayım dedim.
Öncelikle bebe şampuanı ile yüzümü güzelce yıkıyorum.(özl de kirpiklerimi) suya dayanıklı rimel tam temizlenmiyor ama çoğu çıkıyor en azından.Sonra o kare pamuğa acı badem sütünden döküyorum gözlerimi tüm yüzümü bununla tekrar temizliyorum.Bence makyaj temizleme sütü olarak en iyisi bu.Hem çok güzel temizliyor hem de hafif nemli bir his bırakıyor.Yıkamadan sonraki aynı  işlemi garnierin makyaj temizleme suyu ya da oriflame in milk&honey makyaj temizleme sütü ile de yaptığım oluyor.Oriflame in ki çok başarılı değil malesef..Sonra standart tonikleme.Bu da bitti sayılır.Zaten bu seriyi komple kaldıracağım yepyeni bir seriye geçiyorum onu da paylaşacağım bunlar çok az kaldı son günleri..Sonra da loreal skin perfection nemlendirici ve yine loreal göz kremim.Bunlar da değişecek tabi..
Herzaman ki rutinim bu.Haftada 2 kez de hint yağı ile badem yağını pamuklu çubuk ile kirpiklerime sürüyorum.Temizlerken dökülüyor bunu engellesin ve güçlensinler diye yapıyorum .Bu yağları aktarlardan bulabilirsiniz.Kirpiklerim kısa ya da seyrek diyenler hergün yapsın değişimi görsünler ;)
Son birşey daha..
İnstagramda takip ettiğim bir blogger arkadaş bu saç bakım köpüğünü kullanmış hiç beğenmemişti.Altındaki yorumları da okudum birinin elini bile sızlatmış (nasıl olmuşsa ).Ben de o zaman yeni almıştım hemen üf püff oldum.Ama neyse ki almışım=) Böyle bir ürünü nasıl beğenmemişler anlamadım.Gittim bitane daha aldım (sanki onlara inat olsun diye )Ya nasıl güzel nasıl kullanışlı birşey.Kokusu da harika ! Saçlarımı yumuşacık yapıyor ,kokusu kalıcı , ağırlaştırmadı..daha ne olsun.Ne bekliyorlardı anlamadım ama ben tavsiye ediyorum gidin alın canımslar=)
şimdilik hoşçakalın..

4 yorum:

  1. merhaba geç oldu ama gelebildim sonunda :) blogunuzu beğendim baya emeğinize sağlık takibe aldım hemencik :) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. merhaba canım bloğunu çok beğendim takibimdesin bende beklerim bloğuma sevgilerle

    YanıtlaSil