3 Aralık 2014 Çarşamba

çay ağacı yağı ile sivilcelerden kurtulalım

Herkese merhaba..

Ne zamandır paylaşmak isteğim bir post ile burdayım.Herkesin ortak derdi sivilceler,akneler..Bunlardan kurtulmak için kimi zaman ilaçlar içtik,kimi zaman avuç dolusu paralar döktük tam geçti bitti dedik..hoop bi sabah yine yanağında alnında sana göz kırpıyor:(
Bir çok sebeble karşımızdalar, yediğimiz içtiğimizden tutun da vucuttaki herhangi bir değişiklikte hemen hortlayıveriyorlar.Ben tabiki tamamen kurtulmayı vaadetmiyorum ancak çok pratik ve doğal bir yöntem ile en aza indirgemeyi ya da başedebilme yollarından bahsetmek istiyorum.Bunların başında çay ağacı yağı geliyor.Çay ağacı yağı antiseptik
özelliklerinden dolayı hala bilinen en saf temizleyicilerden biri… Günlük hayatınızda kullanabileceğiniz zahmetsiz, doğal iyileşicidir.
Bu antibakteriyel özelliği düşünüldüğünde sivilcelerin üzerine direkt sürdüğümüzde ertesi gün kurutucu özelliği vardır.bu sebebten de makyaj masamın bir köşesinde masum masum durur.
Şimdi sevdiğim bir vlogerdan öğrendiğim,denediğim denettiğim bir tarifi paylaşmak istiyorum.Kendisi burda izlemek isterseniz.
İhtiyacımız olan 2 malzeme temiz sprey uclu bir şişe ve çay ağacı yağı.Bunu gülsuyu ile de deneyebilirsiniz ben onu da denedim ancak şu an elimdeki doğal gülsuyu fazla limon tuzu ile yapılmış o yüzden onla yapmayacağım.Ama elinizde doğal gül suyu varsa onla da yapabilirsiniz.
Kaynamış soğumuş suyumuza 10 damla (şişem 100ml) çay ağacı yağını damlatıyoruz.

İyice çalkaladıktan sonra karışımımız hazır.(Evet ojelerim ürünün önüne geçti =)
Nasıl kullanıyoruz derseniz de benim hep elimin altında..Makyajsızken gelip gidip sıkıyorum yüzüme =) Yüzünüzü temizleyip tonikledikten sonra sıkabilirsiniz.Arkasından nemlendirici ile devam edebilirsiniz.
Videoda söylediği gibi de kullandım yastığıma sıktım her gece,eşim kullandı,yazın kızım için de kullandık hiç zararını görmedik.Bir gün önce çıkan sivilcelerimi ertesi gün kurutuyor,söndürüyor daha ne isterim ki =)
Umarım siz de dener beğenirsiniz.tekrar görüşmek dileğiyle
hoşçakalın....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder