15 Haziran 2015 Pazartesi

en sevdiğimm

Herkese yeniden merhaba !
Geçen size de bahsettiğim gibi Mangonun indirimi başladı.(inditex grubu-zara,berska,bull&bear vs. temmuzda deniliyor onu da bekliyoruz )Bende bir karıştırmasam olmaz dedim pazar günü Ahuyu babasına bıraktığım gibi attım kendimi arabaya dooğğruu mangoya gittim.
Pazar olmasından mı indirim olmasından mıı çok kalabalıktı elime destelediğim kıyafetleri denemek için nerdeyse yarım saat bekledim.Şunun bi küçüğü ya da başka bir rengi varmı gibi bir lüksüm de olmadı.Çünkü sıradaki kadınlar 1000 kez kapımı zorladı=)
Şimdilik 3 parça ürün ile sıyrıldım ama şimdilik diyorum çünkü istedğim pantolon henüz gelmemişti.
benim istediğim jean bu .Hafta içi uğramamı söylediler gelecekmiş.Gelmezse zaten bedenimi biliyorum netten alırım.Aslında artık kot almamam lazım dün eşim saydı 28 tane kotum var:)Nerdeyse hepsi skinny,yarıdan fazlası yüksek bel,3 tane flare,1 boyfriend 1 tanede mom's jean var.Ama hala aklım kalıyor bende anlamıyorum =)
Gelelim neler aldığıma...
Önce şu Burhan Altıntop un meshur çantasından aldım=)=) Ne kadar benziyor değil mi=)



Hem boyutu hem rengi hem de yaza uygun modeli ile bu çantayı çok severek kullanacağıma eminim.Aslında melodinin makyajında gördüğüm pudra pembesi zarf şeklinde olan çantayı almaya gittim ama bu ondan 1 tık daha büyük o yüzden bunu seçtim.O da çok tatlı bir çanta.79.90 dan 44.90 a düşmüş.Bence bu fiyatlara mangonun çantaları çok kaliteli.

Yine melodi de görüp aldığım bir merserize kazak.O mavisini almıştı neyse bende fusya olanını alayım dedim =)Kazak dedim ama yazlık bir kazak.Belki burada giyemem şu an ama Sivas a gittiğimde akşamları giyeceğim kesin.Derin V yakası kolları falan çok hoş gerçekten.V yakalının fusya ve açık mavisi var.Birde kırmızı ve saks mavisi var onlarda yuvarlak yaka.59.90dan 29.90 a düşmüştü=)
En son olarak da bu incecik limon sarısı bluzu aldım.Yanlarından büzgü detaylı salaş bir bluz.49.90 da 24.90 a düşmüş.Eminim bu bluzları sezon sonunda Adanadan 5tl yada en fazla 10 tlye alırım.Ama neyse aldık artık=)
Mangodan çıktıktan sonra H&m ye girdim yine =) bu seferde 10 tl ye bu bluzu aldım.
Kendime bu tarz sıcak renkleri çok yakıştırıyorum ne yapayım =)Bluzun yanında da minicik bir delik varmış onu da eve gelince farkettim ama hiç geri götürmeyle falan uğraşamam.Öle kalsın.
Pazar günkü alışverişim böyleydi.Küçük birşeye daha değinmek istiyorum.Annem burdayken Bambiden babet almıştım.şöyle bir babet;

Gördüğünüz gibi babet değil kağıt almışım meğer.2 defa giydim babetin burnu yamuldu.Bende geri götürdüm mağazaya,gönderelim merkeze size dönüş yaparız dediler.15 gün bekledim cumartesi gittim aldım (arama bilgilendirme yok gitmişken bi sorayım ayakkabımı dedim de girdim içeri)Aynı ayakkabıyı bana geri verdiler.Ayakkabı boşuna gitmiş gelmiş=)Birde içine mektup gibi birşey koymuşlar garanti kapsamına girmeyen hatalar diye.. şaka gibi=)Ben kendime uygun ayakkabıyı almamışım vs gibi de birşeyler zırvaladı kasadaki kız.. bir sinirlendim,Tamam uzatma ver ayakkabımı dedim çıktım.Bir daha ben Bambinin önünden dahi geçmem,arkadaşlarımı da geçirmem. dedim çıkarken de.Aynen de öyle olacak 50 tl ye bu dandik babeti alacağıma giderdim uzun çarşıdan ceylanlar dan (Antakyanın ennn güzel ayakkabı mağazası )babetin kralını alırdım beee...rezil etti beni bu ayakkabı.
Neyse daha fazla sinirlenmeyim..yeni alışveriş yazılarında görüşmek üzere efendim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder