12 Haziran 2015 Cuma

Alışverişin kozmetik kısmı ve devamı

Merhaba
İşin en eğlenceli kısmına geldik.Şimdi önce şöyle bir durumdan bahsetmek istiyorum.Bende dönem dönem değişik alışveriş manyaklıkları türedi.Mesela önceden ayakkabıı çantaa diye çıldıran deliren almalara doyamayan ben şimdilerde rujdu allıktı doyamaz oldum.Zilyon tane aynı renkten ürün oldu.Stoklamalar başladı.Ama instagramda biri yine mi paylaştı illa onu da alacağım.Yine başka bir dönem de bu english home  ve madame coco için olmuştu.Ferforjeleri halıları bardakları çerçeveleri taşıyıp taşıyıp getirdim eve.Tabii bundan uzaklaşmamın sebebi kısa bir süre taşınacak olmam ve o caanım ferforjelerim taşınırken ne hale gelecekti.Bunu düşünmek bile yetti şimdi uzak durmaya çalışıyorum mecburen..Mangoyu Zarayı Koton u mesken tutmalar bitti.Eminim bu da bir dönem bu kozmetik merakım da geçecek ama umarım kalabalığım daha fazla abartmadan buda biter.
Neyse bildiğimiz gibi H&M bütün kozmetik ürünlerini yenileyeceğinden hepsinde indirim yaptı.İndirim demek yanlış olur resmen bedavaya dağıttı.Cumartesi başlayan indirimi ben pazartesi yakaladım.O sırada Kıbrıstaydım ve instagramda fotoğrafları gördükçe kudurdum resmen =)Pazartesi uçaktan iner inmez eve eşyaları atıp kendimi de avm ye attım =)Tabiii ne fırça kalmıştı ne de rujlar kalanlardan seçtiklerim ise bunlar.Şu an hala bronzerlar allıklar var,sizinde yaşadığınız şehirde h&m varsa umarım size yardımcı olurum.Ürünler aşağıda ayrıntılı olarak fotoğraflamaya çalıştım.



En çok ojelerini sevdimm özellikle de yeşili ve saks mavisi (mavi:serenity now,yeşil:rainforest love) diğerleri ise soldan sea breeze ,essence tırnak sertleştirici baz (gratisten aldım onu ), h&m quick dry top coat,candy crush,sweet sugar (bu son 2 si ahunun=) Kendi seçti kuşum.
Bunlar tanesi 3 tl olan allıklar bendeki renkleri ise soldan;sweet rose,sugar coral,tawny rose.Ben sevdim renkler güzel dağıtılması kalıcılığı iyi.Renk vermesi de gördüğünüz gibi ideal.
Buda stick allık rosy cheeks.Bunun rengi gerçekten şahane. Ama ben krem allık insanı değilim.5tl idi bunun fiyatıda.
Buradaki renklerden 2 tanesi h&m soldan 1. çift taraflı ruj pink about you,2. lip pen cherry lips
diğerleri ise size göstermek istediğim yeni rujlarım:wet'n wild bamstain E128,wet'n wild dark pink frost sondaki ise oriflame soft coral.Oriflame in rujları gerçekten çok kaliteli ve kurşun yok.Malesef bir çok rujumda kurşun var bununla ilgili de bir yazı hazırlayacağım.Oriflame rujlarına güvenebiliriz ama.Alttakilerde essence xxxl nude shy beauty,diğeri h&m flamingo pink.
Bunlarda yeni ama mıncıklanmış farlarım=) üstteki wet'n wild the naked truth,yanındaki panter,diğeride yedekleridim brulee.Alttaki de oriflame bronze far kiti.Yumuşacık ve çok pigmentli çok sevdim.
Vee son olarak bu makyaj çantasını ve yanındakileri de madame coco dan aldım.Makyaj çantamı çok sevdim kocaman ve içinde cepleri var.Tam seyehatlerim için.Madame coconun vucut spreylerini çok seviyorum zaten kokularu müthiş.El kremi ve body butter ın da kokusu güzel ama standart krem pek bir özelliği yok.
Diğer postu yayınladıktan sonra yolum yine h&m ye düştü bu seferde bu cicileri aldım.Bu üstteki kısa salaş bluza yapıştım resmen.İnce çok farklı bir kumaşı var ve çok kaliteli gerçekten.Yüksek belli jeanlerim ile harika oldu en kısa zamanda instagramda fotolarını görürsünüz.49.90 gibi bir fiyatı var.
Buda indirimden bir elbise yine.Bu tarz desenli bohemian bişeyler istiyordum.Bu da biraz kalın esnek bir kumaş ama tam vucudu saran da değil,dokuma gibi.Bunun altına sandaletlerimi ya da beyaz converse lerimi düşünerek aldım fena değil? sizce nasıl? bana yorum olarak bırakırmısınız.
Bu ara abarttığımı düşünüyorum k.kartım yüksek gelecek yine.Ama emin olun ki siz bunları okurken bu kız Mango da olacak %50 indirim başladı biliyorsunuz ve içim içimi yiyor gitsem mi gitmesem mi diye.Gidersem 2-3 jean ile çıkacağım biliyorum.Bütün jeanlarimi Mangodan alıyorum.Çünkü Mango nun jeanlarıne bayılıyorum ve birçok markaya fark atar kalıbı,kumaşı,kesimi ile....
Eveet yine upuzun bir post oldu.okuduysanız ve burdaysanız çok teşekkürler..
tekrar görüşelimm..

1 yorum:

  1. mersi bebişim ben de çok seviyorum öyle floral desenleri =)

    YanıtlaSil