10 Ocak 2015 Cumartesi

Havuçlu mozaik

Buna çakma cezerye de diyebiliriz çünkü bana o tadı anımsattı..
Seneler önce mersin-silifke de yazlığımız vardı ve her gittiğimizde bayılarak yerdik =)
Geçenlerde tarif defterimi karıştırırken gördüm.Yazmış ama daha denememişim.Hemen sıvadım kollarımı bakalım nasıl olacak=)
1/2 kg pötibör büsküvi
5 su bard rendelenmiş havuç
1 buçuk bard şeker
1/2 paket margarin (ben yarısını tereyağ koydum )
1 bard ceviz
1 tatlı kaşığı tarçın


 Minik minik ezdiğimiz büsküvilerin içine cevizimizi ve tarçınımızı ekliyoruz.
şeker ile havuç pişmeye başladı bile..
 diğer tarafta yağımızı da eritiyoruz.

 pişirdiğimiz havuç ile eriyen yağı büsküvi ile buluşturup yoğurur gibi karıştırıyoruz.

Ben bu gül şeklindeki slikon kek kalıbını kullanacağım.(kek harici herşeye kullanıyorum soran olursa bernardo dan almıştım )

bu şekilde karışımızı iyice bastırarak kabımıza koyuyoruz üstüne strech film ile kapatıp buzdolabına gönderiyoruz.

artık servise hazır..
hepimize afiyet olsunnn...

1 yorum:

  1. günaydın ben kizsal_seyler33 #blogumakatıl etiketinden geliyorum :) bloğunu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil