9 Ocak 2015 Cuma

En kolay pasta

merhaba kızlarrr..
Yine çoook pratik, 5 dkcık bir zamanda şahane bir pasta yapacağız.Tabi çok da az bir malzeme ile,
Hazır pasta tabanının yarısı ile =)
Hemen malzemelere geçiyorum..

Hazır pasta tabanının yarısı
Yarım su bard şeker
1 yumurta
1 su bard ince çekilmiş ceviz
1buçuk su bard hindistan cevizi
yarım su bard sıvı yağ




 Bütün malzemeleri katıp çırpıyoruz.
 Ben bu pasta da dr.oetkerin bu minik esanslarını kullanmayı çok seviyorum.Bu acı badem kokulu..misss=)

Yarım pasta kekinin üst kısmını kendi yaptığımız karışım ile kapatıyoruz.Doğru fırına..
Pastamızın son hali..Ben servis yaparken karamelli sos kullandım ama size bir önerim daha var.Dr.oetker in beyaz çikolata sosu pişirip üzerine döktüğünüzde apayrı bir pasta oluyor bu şekilde de tavsiyemdir..sevgiyle aşkla kalın =)

2 yorum:

  1. Bir ara ben de çok sık yapıyordum bu pastadan. Hem çok lezzetli hem çok pratik. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoooookk teşekkür ederimm evet çok pratik ve de çok lezzetti daha ne olsun dimi =)

      Sil